Σύνηθες Ερωτήσεις

Παρακαλούμε να διαβάστε τις Συχνές Ερωτήσεις μας πριν μας αποστείλετε μήνυμα

Ποια είναι τα έξοδα αποστολής;

Τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής είναι Δωρεάν ( εντός Ελλάδας )

 

Ποιες μέθοδοι πληρωμής είναι αποδεκτές;

• Πιστωτική / χρεωστική κάρτα μέσω Viva Payments & EVERYPAY

•Αντικαταβολή (Ελλάδα): Η πληρωμή γίνεται με τον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο courier κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας.

• Paypal: Κατά την επιλογή πληρωμής μέσω Paypal σας θα διαβιβαστεί στην ιστοσελίδα Paypal (ασφαλές ηλεκτρονικό σύστημα συναλλαγών), όπου μπορείτε να πληρώσετε μέσω του λογαριασμού σας Paypal. Η διαδικασία της πληρωμής μέσω PayPal είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και συνήθως ολοκληρώνεται μέσα σε λίγα λεπτά.

• Τραπεζική μεταφορά

Με ποιά Courier συνεργάζεστε;

Οι παραγγελίες αποστέλλονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική Courier και λαμβάνετε sms με τον κωδικό αποστολής γα την πορεία της αποστολής.

 

Πως γίνονται οι αλλαγές;

ΑΛΛΑΓΕΣ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ – ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε επιστροφή ή αντικατάσταση του προϊόντος που αγοράσατε πρέπει να μας ενημερώσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) «contact@ccfashionstreet.gr», γνωστοποιώντας μας τον λόγο επιστροφής ή αντικατάστασης και συμπληρώνοντας τηλέφωνο επικοινωνίαςΗ πρώτη επιστροφή του δέματος είναι εντελώς Δωρεάν εντός Ελλάδος.

Η συγκεκριμένη διαδικασία αφορά μόνο αλλαγές/επιστροφές στην Ελλάδα. Για αλλαγές/επιστροφές από Κύπρο ή οποιαδήποτε άλλη χώρα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο (+30) 210 2019445 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) «contact@ccfashionstreet.gr» .


Προϋποθέσεις επιστροφής :

1. το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί

3. η επιστροφή να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος,

4. το προϊόν να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς (Απόδειξη Λιανικής, τιμολόγιο, Δελτίο αποστολής-Τιμολόγιο κ.ο.κ)

5. να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν

Για να φτάσουν τα προϊόντα σε καλή κατάσταση παρακαλούμε να τα συσκευάζετε κατάλληλα -σε ένα μεγαλύτερο κουτί- έτσι ώστε να είναι προστατευμένα κατά την αποστολή.

Έχετε δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους για τους παρακάτω λόγους:

 

1. ΛΑΘΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

2. ΕΛΑΤΤΩΜΑ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Στις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες υπάρχει πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο προϊόν ή προϊόντα μέχρι του ύψους του τιμήματος που έχετε καταβάλλει ή με πρόσθετο τίμημα αν επιθυμείτε, μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος.

3. ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Στις περιπτώσεις που επιθυμείτε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε πρέπει να συμπληρώσετε στο e-mail επικοινωνίας κωδικό ή κωδικούς προϊόντων και μέγεθος και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε απ ευθείας στο τηλέφωνο στο 2102019445.

Σε περίπτωση που το προϊόν που είναι ελαττωματικό ή δεν ταιριάζει στο πόδι σας, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερών (για μία φορά ανά παραγγελία, χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση), πάντοτε κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών 2102019445 και μόνο μέσω της ταχυμεταφορικής εταιρίας Γενική ταχυδρομική.

 

4. ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε, ασκώντας το δικαίωμα της υπαναχώρησης και – μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί – να ζητήσετε την επιστροφή του τιμήματος που μας καταβάλατε, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.


Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται αποκλειστικά με courier που θα σας υπoδείξει η «C&C Fashionstreet». Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται για αγορά του προϊόντος που έχει γίνει με μετρητά (αντικαταβολή), πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή μέσω Paypal. Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και εφόσον αυτά είναι σε άριστη κατάσταση.

.

Που βρίσκεται η παραγγελία;

Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να παρακολουθείτε που ακριβώς βρίσκεται η παραγγελία σας μέσα από το σύνδεσμο «Οι Παραγγελίες μου», ο οποίος βρίσκεται στη σελίδα «Ο Λογαριασμός μου». Εκεί μπορείτε να δείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σας και να ενημερώνεστε συνεχώς για την πορεία της.
Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε στο 6949740418 ή να στείλετε email στο contact@ccfashionstreet.gr αναφέροντας το ονοματεπώνυμο σας και τον κωδικό παραγγελίας..

Τηλέφωνο επικοινωνίας

00302102019445

κινητό: 6949740418

στείλτε μας mail